Redovisning för bostadsrättsförening
Vill du ha hjälp med redovisning för din bostadsrättsförening? Add & Subtract erbjuder sedan många år paketlösningar för ekonomisk förvaltning av bostadsrättsföreningar. Vår tjänst underlättar arbetet för styrelse och medlemmar när det gäller skötsel av föreningens ekonomi och beskattning samt styrelseledamöternas ansvar.
Vad ingår i paketlösning för ekonomisk förvaltning?
I arbetsuppgiften ingår bland annat ekonomisk förvaltning som exempelvis fakturahantering, bokslut och årsredovisning, budget, deklarationer, rapporter, hantering av överlåtelser och aviseringskostnader. Vi kan med andra ord stötta er med allt som har med redovisning och bokföring att göra, så ni kan fokusera på annat.
Välkommen att kontakta oss så får vi berätta mer vad vi kan göra just för er bostadsrättsförening.
Kontakta oss
Vi finns här för att hjälpa dig att svara på dina frågor och funderingar och ser fram emot att höra från dig. Fyll i formuläret så kontaktar vi dig inom kort.
ADD & subtract erbjuder mer än bara redovisning

Skatteplanering
Skattesystemet förändras ständigt. Add&Subtract erbjuder kvalificerad skatteplanering och rådgivning – både vad gäller företagsbeskattning och privat.

Redovisning & Bokföring
Hos oss får du kompetent hjälp med redovisning, ekonomistyrning, bokföring, skattedeklaration, företagsanalys och frågor rörande bolagsverk.

Revision
Vi kan tillhandahålla en godkänd och auktoriserad revisor som fungerar som samtalspartner och hjälper dig att utveckla ditt företag och affärsidé på lång sikt.

Löneadministration
Lönehantering kräver kunskap i olika kollektivavtal och avtalsrätt. Vi hjälper dig med löpande löneredovisningar, löneutbetalningar, pensionsförsäkringar, kontrolluppgifter och annat som rör löner.

Företagsanalys & Finansiering
Vi tar fram rutiner som underlättar arbetet med företagets ekonomi på många plan. Vi ger förslag på lösningar för bättre likviditet och högre avkastning och skapar underlag för bättre beslutsfattande.

Likvidation
Vi tar hand om hela processen när bolag ska likvideras. Vi sköter kommunikation med aktieägarna, avveckling av tillgångar och skulder, upprättandet dokumentation och slutredovisning.

Familjeföretag
Behöver ni hjälp med ekonomiska frågor i familjeföretag? Vi kan hjälpa till i företagets alla olika skeden – vid bildandet, frågor om delägarskap, omstrukturering, fusioner, försäljning, avveckling och mycket mer..

Startup
Som ny företagare är det ofta svårt att själv ha koll på hur bokföring och olika skatter ska hanteras. Siktar du på snabb tillväxt är det bättre att låta oss ta hand om det och själv fokusera på din affärsidé.

Brf
Add&Subtract erbjuder sedan många år paketlösningar för ekonomisk förvaltning av bostadsrättsföreningar. Vi kan med andra ord stötta er med allt som har med redovisning och bokföring att göra, så ni kan fokusera på annat.